Претрага сајта

1. Опишите јасно проблем.
Да ли је био проблем у процесу рада који је захтевао решење? Да ли је била област рада која се развија, унапређује? Да ли се то једноставно може описати речима „било је ОК да се то уради“? Будите прецизни како се ваш рад уклапа у организациону пословну/развојну стратегију. Замислите себе да сте члан комисије који испред себе има 50 пријава и да треба да изабере најбољу пријаву која приказује најефикасније и најефективније резултате, шта би она садржала?

2. Прикажите се на јасан и убедљив начин.
Урадите домаћи из маркетинга. Објасните на јасан и концизан начин у чему је остварен добитак или корист вашег рада, пројекта, стратегије. Сама иновација не мора да буде скупа и да захтева велике инвестиције како би се остварили велики резултати. Треба направити разлику и објаснити. Наведите буџет који сте имали на располагању. Комисији је тешко да процени стратегију у потпуности без податка о буџету који је био на располагању. Повећајте себи шансе са потпуним објашњењем пословног успеха.

3. Проследите све потребне информације.
Ако се изостави било шта, комисији ће се отежати рад када буде упоређивала вашу пријаву са осталим и када се буде доносила одлука ко иде даље то јест у ужи круг. Ужи избор пријава се прави на основу описа, када се направи ужи круг онда се приступа даљим корацима а то је попуњавање упитника који се добија од стране Института за менаџмент људских ресурса и посета чланова Института и комисије подносиоцу пријаве и разговор о пријави. Треба имати у виду да чланови комисије могу тражити и неке додатне информације у вези пријаве.

4. Прикажите добијене резултате са описом.
Опишите добијене резултате са индикаторима који су коришћени за мерење прогреса тј. успеха. Будите јасни приликом објашњења добијених резултата. Не затрпавајте Комисију са непотребним бројевима, прикажите само релевантне податке.

5. Добро се упознајте са критеријумима за доделу награда.
Објашњење пријаве мора да покрива тражене/наведен критеријуме. Ако ће вам бити лакше ставите поднаслове са наведеним критеријумима. Ово ће учинити прегледнијем пријаву и олакшати рад Комисији.

6. Прикажите утицај рада на друге у организацији.
Најбољи показатељи су они када непосредни руководиоц, директор, генерални или други пословни лидер позитивно коментарише вредност посла који сте обавили. И наравно, коментари осталих колега и запослених на чији је рад утицао ваш успех и добијени резултати.

7. Правопис и граматика.
Треба имати у виду да је Комисија састављена од врхунских стручњака, научника који су дали велики допринос менаџменту људских ресурса у Србији. Усредсређеност на детаље вам омогућује лакши пролаз у ужи круг. Комисија неће да давати нижу вредност пријавама које су „лошије“ правописно написане, али би требало обратити пажњу, јер ипак представљате себе. Размислите о фонтовима и презентацији; не дозволите да непрофесионална, тешко прочитана пријава омета неки сјајан садржај.

8. Неустучавајте се да напишете и оно што није иновативно.
У контексту је сва мудрост. Можда није иновативна ствар али начин на који је спроведена је фантастичан, за награду. То доказују, показују резултати. Бити креативан је велика ствар и умеће.

9. Јавите се ако вам је потребна помоћ.
Не устручавајте се да се обратите за додатне информације које су вам потребне. Ту смо да вам помогнемо да остваримо заједнички успех. Ваш успех и резултат је и наш успех.

10. Проверите све релевантне податке.
Да ли пријаву прослеђујете индивидуално или тимски? За коју категорију се пријављујете? Да ли се пријављујете у више категорија како би увећали шансе за добијање награде? Да ли сте обезбедили све потребне информације и материјал који би био од користи и увећао шансе за добијање награде?

Треба имати у виду да само људи који су радили на пројекту су релевантни да представе резултате и срж успеха. Не двоумите се да се предложите за награду ако сте сигурни да остварени резултати су ваши и да вас представљају у најбољем светлу. Ми тражимо успешне људе, тражимо успешне приче.

Наш је циљ да представимо најбоље и најуспешније у Србији из менаџмента људских ресурса у менаџмента талентом јер ви то заслужујете.

Наш примарни циљ је да унапредимо праксу, науку и професију управљања људским ресурсима у Србији на савестан и проактиван начин, тако да организације прихвате, вреднују и користе на прави начин Менаџмент људских ресурса и тако остваре успех.

Циљеви Института су:

  1. установљавање јединствених струковних и професионалних стандарда у области статуса, права, обавеза и професионалне одговорности менаџера људских ресурса
  2. стандардизација кодекса професионалне етике менаџера и подизање пословне етике међу запосленима
  3. промовисање културе пословања и подизања свести о улози менаџера људских ресурса у друштву
  4. промовисање лидерства међу младим менаџерима
  5. унапређење сарадње са свим значајним чиниоцима из области радних односа у земљи
  6. активно деловање у процесима регулисања питања релевантних за унапређење радних односа
  7. окупљање и повезивање менаџера, стручњака око заједничких професионалних интереса у сферама развоја струке, менаџмента људских ресурса, размене знања и искустава
  8. легитимност представљања заједнице менаџера људских ресурса у контактима са сличним националним удружењима и другим релевантним институцијама на европском и глобалном нивоу

Институт за менаџмент људских ресурса Србије